• 0255/530.383 / 0255/530.968
  • liceulotelurosu@gmail.com
  • Str. Republicii, Nr. 10, Loc. Otelul Rosu

TRANSFER ELEVI – PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025

TRANSFER ELEVI – PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025

REZULTATE _ EXAMEN DE DIFERENTE _PENTRU TRANSFER IN CADRUL LICEULUI BANATEAN_

In atentia candidatilor- REZULTATELE SUNT CODIFICATE. Fiecare elev are codul format din ultimele 4 cifre ale CNP-ului.

Informatii suplimentare – la Secretariatul Liceului Banatean Otelu Rosu, tel.0255530383, e-mail: secretariatlbor@gmail.com , orar – Activitate cu publicul – Luni- Vineri – 12-14.

————————————————————————————————————————————————————–

ANUNTURI – In atentia elevilor care au depus solicitari pentru transfer pentru anul scolar 2024-2025.

Tabel nominal cu elevii eligibili pentru transfer in anul scolar 2024-2025

Tabel-nominal-cu-elevii-eligibili-pentru-transfer-care-vor-sustine-examene-de-diferente.pdf

Discipline la care se va sustine examenul de diferenta in vederea validarii cererilor de transfer pentru anul scolar 2024-2025

Discipline-la-care-se-sustin-examenele-de-diferenta.pdf

Programarea sustinerii examenelor de diferenta – august -septembrie 2024

DIFERENTE-2024-LUNI-26.08.2024.pdf

DIFERENTE-2024-MARTI-27.08.2024.pdf

DIFERENTE-2024-MIERCURI-28.08.2024.pdf

DIFERENTE-2024-JOI-29.08.2024.pdf

DIFERENTE-2024-VINERI-30.08.2024.pdf

DIFERENTE-2024-LUNI-02.09.2024.pdf

DIFERENTE-2024-MARTI-03.09.2024.pdf

Prezenta elevilor la examenele de diferenta se va face cu 30 de minute inaitne de inceperea probei.

Neprezentarea conform planificarii la sustinerea examenelor de diferenta , conduce la respingerea solicitarii de transfer a candidatului.

Examenele se vor desfasura in corpul B, etaj 1.

Nu se recunosc rezultate ale examenelor de diferenta care s-au dat in anii anteriori.

Programele examenelor de diferenta au fost afisate pe site la finalul sectiunii.

———————————————————————————————————————————————————————————–

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURAREA A ACȚIUNILOR EXAMENELOR DE DIFERENȚĂ SUSȚINUTE LA TRANSFERUL ELEVILOR

PENTRU ANUL ȘCOLAR 2024-2025

 

ACȚIUNITERMENERESPONSABILITĂȚI                                       BAZA LEGALĂ

 

 

Depunerea cererilor de transfer la secretariatul

 

instituției de invățământ

 

 

25.06 – 16.08.2024

 

 

Secretariat

 Art. 137. ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

 

Copiii şi elevii au dreptul să se transfere de la o clasă la alta, de la o unitate de învăţământ la alta, de la o filieră la alta, de la un profil la altul, de la o specializare/calificare profesională la alta, de la o formă de învăţământ la alta, în conformitate cu prevederile prezentului regulament şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ la care se face transferul.

Analiza si aprobarea/respingerea cererilor de transfer in vederea sustinerii examenelor de diferenta.

 

 

  19.08. 2024   CAArt.141. ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

 

(1)Elevii din învăţământul liceal, din învăţământul profesional şi din învăţământul postliceal se pot transfera, păstrând forma de învăţământ, cu respectarea următoarelor condiţii:

a)în cadrul învăţământului liceal, elevii din clasa a IX-a se pot transfera în timpul anului şcolar, în vacanţele şcolare, dacă media lor de admitere este cel puţin egală cu media ultimului admis la specializarea la care se solicită transferul, doar în situaţii medicale deosebite, pe baza avizului comisiei medicale judeţene/a municipiului Bucureşti, acolo unde există, sau a documentelor medicale justificative, şi în situaţiile excepţionale prevăzute la art. 144 alin. (4), în limita efectivelor maxime la clasă, stabilite de lege;

b)în cadrul învăţământului liceal, elevii din clasele a X-a – a XII/XIII-a se pot transfera, de regulă, dacă media lor din ultimul an este cel puţin egală cu media ultimului promovat din clasa la care se solicită transferul;

Art.144- ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

(3)Transferurile în care se păstrează forma de învăţământ, cu schimbarea profilului şi/sau a specializării, se efectuează, de regulă, în perioada vacanţei de vară, conform hotărârii consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care se solicită transfer

(4)Transferul elevilor în timpul anului şcolar se poate efectua, în mod excepţional, cu respectarea prevederilor prezentului regulament, în următoarele situaţii:

a)la schimbarea domiciliului părinţilor într-o altă localitate, respectiv într-un alt sector al municipiului Bucureşti;

b)în cazul unei recomandări medicale, eliberată pe baza unei expertize medicale efectuate de direcţia de sănătate publică;

c)de la clasele de învăţământ liceal la clasele de învăţământ profesional;

d)la/de la învăţământul de artă, sportiv şi militar;

e)de la clasele cu program de predare intensivă a unei limbi străine sau cu program de predare bilingv la celelalte clase;

f)în alte situaţii excepţionale, pe baza documentelor justificative, cu aprobarea consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar.

 

 

 

 

Stabilirea disciplinelor pentru care elevul care urmează să se

transfere trebuie să susțină examen de diferență, conform planurilor cadru în vigoare

 

 

 

 

 

 

 

 

 22.07– 25.07.2024

 

 

 

 

 

 

Comisia pentru curriculum

Art. 123- ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

 

(2)Pentru elevii care susţin examene de diferenţă, examinarea se face din toată materia studiată în anul şcolar respectiv sau dintr-o parte a acesteia, în funcţie de situaţie.

(3)Disciplinele/Modulele la care se dau examene de diferenţă sunt cele prevăzute în trunchiul comun şi în curriculumul diferenţiat al specializării/calificării profesionale a clasei la care se face transferul şi care nu au fost studiate de candidat. Se susţine examen separat pentru fiecare clasă/an de studiu. Notele obţinute la examenele de diferenţă din curriculumul diferenţiat se consemnează în registrul matricol, fără a fi luate în calcul pentru media anuală a elevului pentru fiecare an de studiu încheiat.

(4)Nu se susţin examene de diferenţă pentru disciplinele din curriculumul la decizia şcolii.

Stabilirea și transmiterea

 

către elevii care doresc să se transfere a  programelor

școlare, a conținuturilor disciplinelor și a bibliografiei necesare pentru susținerea

examenelor de diferență, respectiv a situatiei aprobarii/respingerii cererilor de transfer.

( se va afisa pe site-ul scolii, pagina An scolar 2024-2025)

 

 

 

25.07 – 23.08.2024

 

 

Comisia pentru curriculum

Anexa I la O.M.Ed.C. nr. 5021/23.09.2005

 

Art. 5

(5) Disciplinele/modulele pentru care se susţin examene de diferenţe se stabilesc de către consiliul de curriculum din unitatea de învăţământ care organizează examene de diferenţe. Programele pentru examenele de diferenţe sunt stabilite de către catedrele de specialitate ale unităţii şcolare respective, în conformitate cu planurile cadru, programele şcolare şi cu standardele de pregătire

profesională şi se aprobă de către consiliul de curriculum.

 

 

 

Stabilirea disciplinelor/modulelor de studiu pentru care se

susține proba practică

 

 

 

 

22.07–25.07.2024

 

 

Comisia pentru curriculum

 

Directorul

Art. 131 – ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

 

(2)   Pentru disciplinele/modulele de studiu la care, datorita profilului sau/si specializarii/calificarii profesionale, este necesara si proba practica, modalitatile de sustinere a acesteia, precum si cea de-a doua proba de examen sunt stabilite de directorul unitatii de invatamant impreuna cu membrii comisiei pentru curriculum.

(3)   Proba practica se sustine la disciplinele/modulele care au, preponderent, astfel de activitati.

 

 

Hotărârea CA privind componența comisiilor și datele de desfășurare a examenelor

 

 

 

18.08-23.08.2024

 

 

 

CA

Art. 131 – ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

 

(4) Directorul unitatii de invatamant stabileste, prin decizie, in baza hotararii consiliului de administratie, componenta comisiilor si datele de desfasurare a examenelor.Comisia este responsabila de realizarea subiectelor.

(5) La toate examenele, evaluarea elevilor se face de cadre didactice de aceeasi specialitate sau, dupa caz, specialitati inrudite/din aceeasi arie curriculara.

Emiterea deciziei – componenta comisiilor si datele de desfasurare a

 

examenelor.

 

 

18.08-23.08.2024

 

 

Directorul

  Art.21- ORDIN nr. 6.223 din 4 septembrie 2023

 

10.j) emite, în baza hotărârii consiliului de administraţie, decizia de constituire a comisiilor din cadrul unităţii de învăţământ;

 

 

 

 

 

 

 

Desfășurarea examenelor

 

 

 

 

 

 

 

 

26.08 – 02.09.2024

 

 

 

 

 

 

 

Comisia numită

ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

Art. 129. Desfăşurarea examenelor de diferenţă are loc, de regulă, în perioada vacanţelor şcolare.

Art. 132.  (1) Proba scrisa a examenelor are o durata de 45 de minute pentru invatamantul primar si de 90 de minute pentru invatamantul secundar si postliceal, din momentul primirii subiectelor de catre elev. Proba scrisa contine doua variante de subiecte, dintre care elevul trateaza o singura varianta, la alegere.

(2)   Proba orala a examenelor se desfasoara prin dialog cadru didactic – elev, pe baza biletelor de examen. Numarul biletelor de examen este de doua ori mai mare decat numarul elevilor care sustin examenul la disciplina/modulul respectiva/respectiv. Fiecare bilet contine doua subiecte. Elevul poate schimba biletul de examen cel mult o data.

(3)   Fiecare cadru didactic examinator acorda elevului cate o nota la fiecare proba sustinuta de acesta. Notele de la probele orale sau practice sunt intregi. Notele de la probele scrise pot fi si fractionare. Media aritmetica a notelor acordate la cele doua sau trei probe, rotunjita la nota intreaga cea mai apropiata, reprezinta nota finala la examenul de corigenta, fractiunile de 50 de sutimi rotunjindu-se in favoarea elevului.

 

   

(4) Media obtinuta de elev la examenul de corigenta este media aritmetica, calculata cu doua zecimale, fara rotunjire, a notelor finale acordate de cei doi examinatori. Intre notele finale acordate de cei doi examinatori nu se accepta o diferenta mai mare de un punct. In caz contrar, medierea o face presedintele comisiei de examen.

Art. 133.

(3) Media obtinuta la examenul de corigenta, la cel de incheiere a situatiei scolare pentru elevii amanati pentru un an si la examenul de diferenta care echivaleaza o disciplina studiata timp de un an scolar constituie media anuala a disciplinei respective si intra in calculul mediei generale anuale.

 

 

 

Documentele examenului de diferență:

–            catalogul de examen;

–            variante subiecte proba scrisă

–            bilete proba orală/practică

–            lucrări scrise;

–            insemnarile elevilor la proba orala/practica

  

 

 

 

 

 

Comisia numită

Art. 135. ROFUIP ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022

(2)   Rezultatele obtinute de elevi la examenele de diferenta se consemneaza in catalogul de examen de catre cadrele didactice examinatoare, iar in registrul matricol si in catalogul clasei de catre secretarul-sef/secretarul unitatii de invatamant.

(3)   In catalogul de examen se consemneaza calificativele/notele acordate la fiecare proba, nota finala acordata de fiecare cadru didactic examinator sau calificativul global, precum si media obtinuta de elev la examen, respectiv calificativul final. Catalogul de examen se semneaza de catre examinatori si de catre presedintele comisiei, imediat dupa terminarea examenului.

(4)   Presedintele comisiei de examen preda secretarului unitatii de invatamant toate documentele specifice acestor examene: cataloagele de examen, lucrarile scrise si insemnarile elevilor la proba orala/practica. Aceste documente se predau imediat dupa finalizarea examenelor, dar nu mai tarziu de data inceperii cursurilor noului an scolar, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 134 alin. (2).

(5)   Lucrarile scrise si foile cu insemnarile elevului la proba orala a examenului se pastreaza in arhiva unitatii de invatamant timp de un an.

Analiza si aprobarea/respingerea cererilor de transfer in urma rezultatelor  examenelor de diferenta.

 

 

 

 

05.09.2024

 

 

CA

Art.15 (ORDIN nr. 6.223 din 4 septembrie 2023)

 

e) aprobă transferul elevilor, potrivit prevederilor legale în vigoare;

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURAREA A ACȚIUNILOR EXAMENELOR DE DIFERENȚĂ SUSȚINUTE LA TRANSFERUL ELEVILOR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2024-2025

Calendar-organizare-si-sustinere-examene-de-diferenta-in-vederea-transferului-.pdf

PROCEDURA OPERATIONALA – P.O.SCR 07- TRANSFERUL ELEVILOR

Procedura-transfer-elevi-1.pdf

PROCEDURA OPERATIONALA – P.O. 116 – ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE DIFERENTA

Procedura-organizarea-si-desfasurarea-examenelor-de-diferenta.pdf

PROGRAME SCOLARE – IN VEDEREA SUSTINERII EXAMENELOR DE DIFERENTA

Programa-diferenta-Limba-Romana.zip

programe-diferenta-istorie.zip

Programe-diferenta-limba-engleza.zip

Programe-diferenta-Geografie-.zip

Programe-diferenta-limba-latina.zip

Programa-CHIMIE-diferente.docx

programe-diferente-matematica.zip